lördag 14 maj 2011

Ny stallplats!

Efter noga övervägande har jag äntligen bestämt mig för stallplats i Lysekil hos Marianne och Kent på Stuteri Light. Det känns helt super! Jag har valt att ta helinackordering för att få mer tid till ridning och träning men också för att få mer tid med min familj. Det känns oxå super eftersom jag vet att Klivija trivs så bra där. Ett minus är resvägen men i gengäld "behöver" jag inte ens åka till stallet alla dagar i veckan även om jag skulle vilja. Till att börja med blir det sommarbete med Cissis pållar. Härligt med sommar!

4 kommentarer:

  1. Grattis! Blir säkert jättebra för er.

    SvaraRadera
  2. Låter lyxigt med helinackordering. Jag kanske skulle annställa en stalldräng så jag har det här med till vintern :P

    SvaraRadera
  3. Kul :D hoppas att du fortsätter med bloggen även fast du inte är i stallet varje dag :) hur går det med försäljningen av Boss? Hoppas att du hittar någon som du känner passar med honom. Kram

    SvaraRadera
  4. Det kommer bli så himla bra! Kramis från sis

    SvaraRadera