lördag 24 september 2011

ÄNTLIGEN!

Tänk så roligt det är att skritta sin häst när man inte fått rida på TRE MÅNADER. Ja så länge har Klivija vilat nu. Jag var på supergott humör när jag åkte till stallet idag, förväntansfull, pirrig, tänk att få rida min häst igen :-) Tog sällskap av Kent och Andromeda och skrittade ut i ca 20 min. Klivija var pigg men skötte sig utmärkt! Vid ett tillfälle såg hon något spöke och skuttade iväg och matte blev feg och styrde in i baken på Andromeda som var cool hon. Det kändes helt underbart att få sitta på Klivijas rygg igen. Jisses vad jag älskar den hästen, med alla hennes egenheter, för ja hon är speciell på många sätt, men jag tycker så mycket om henne! Längtar redan till imorgon då vi ska skritta ut igen. Härligt!

3 kommentarer:

  1. Fina fina Klivija, och vad hääärligt för er båda att komma igång! Kram Sis

    SvaraRadera