torsdag 21 juni 2012

Drömmen om ett föl!

Var på dräktighetsundersökning igår, Klivija ska ungefär vara på dygn 35 och till min STORA glädje syntes ett litet fölfoster på ultraljudet!! Helt fantastiskt! Fick med en bild från ultraljudet - se nedan - där det går att se fostersäcken (det svarta), fostret (det vita till vänster i det svarta) och till och med navelsträngen (nedtill till vänster på fostret).
På ultraljudet syntes oxå ett litet fölhjärta som slog, så fint! Se filmklipp! (Något ljud hördes inte på ultraljudet, det har jag bara lagt till på skoj).
 


Klivija + Lambourghini = SANT!

Drömmen om ett föl lever vidare, otroligt häftigt att få vara med om detta! Än är lång resa kvar men det är inte annat än att jag funderar över om det är en sån här liten söt i Klivijas mage;


Fotot har jag lånat från Sofia Björk och är på Klivijas hagkompis Fias föl Lensky Light. Klivija är förste barnvakt till denna fölunge.

3 kommentarer:

  1. Grattis Anna! Va roligt och spännande att få vara med om detta :D lycka till!

    SvaraRadera
  2. Väldigt spännande! Tycker mig kunna skymta en bläs och fyra vita, eller :))?

    SvaraRadera
  3. härligt.. vi har också konstaterat dräktighet i dag. Då får vi fölvaka tillsammans nästa år hoppas jag. :)))

    SvaraRadera