måndag 29 november 2010

Klivija på utbildning!

Med en ny familjemedlem hemma (ja jag pratar inte om stallet) är det onekligen svårt att få tiden till att räcka. Jag har därför bestämt mig för att ta tillfället i akt och låta Klivija utbildas ytterligare. Därför kommer damen att resa bort en månad (eventuellt två) för att ridas och tränas av en mycket duktig dressyrtränare. Det ska bli väldigt spännande att se Klivijas utveckling. Detta gör det möjligt att fokusera helt på Boss och hans inridning, vilket jag längtat efter. Dessutom börjar det bli dax för mig själv att sitta upp igen efter det att jag fött barn och vad kan vara bättre än en vidareutbildad häst nu när jag själv haft en paus på ett par månader. Fortsättning följer kring Klivijas utbildning!

3 kommentarer:

  1. Mmm,spännande! Både med Klivija och med Boss inridning /Sis

    SvaraRadera
  2. Förstår dig med tiden, jag planerar redan nu att lämna bort Bodil på foder, vet att tiden kommer bli knapp med bebis. Hoppas det går bra med den lille.
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  3. Sis: Ja det är kul att ha kommit igång lite igen!
    Hanna: Hm, ja tiden är en ständig bristvara, men vi har ju fått något underbart i gengäld :-)!

    SvaraRadera