måndag 15 november 2010

Strömavbrott och klippning

Så här kan det se ut när man mockar med pannlampa.....
Idag var det strömavbrott i stallet och hela bostadsområdet runt omkring. Det var nästan spöklikt att åka genom ett totalt mörker. Som tur var hade jag köpt en ny pannlampa dagen till ära. Fick inviga den när jag mockade.... kändes onekligen lite udda. Som tur var kom strömmen tillbaka, ja när jag var klar med alla stallsysslor dock. I kväll hade vi en mysig pysselkväll. Cissi kom till stallet och klippte Ikaroz och jag passade på att putsa på Klivija samt klippa Boss. Det var längesen Cissi och jag var i stallet samtidigt och bara grejade så det var härligt. Avslutade kvällen med att ta hjälp av Cissi som ledde Boss stallgången med mig hängandes på ryggen. La premiere alltså! Det gick hur bra som helst!

1 kommentar:

  1. Ojoj, lite krångligare utan el kan jag tro!
    Wow! Han är ju bara såå grym lille ponnypojken!! //Sis

    SvaraRadera