måndag 17 januari 2011

Mål 2011 - Klivija

Kul att fundera på och formulera framtidsplaner för mig och Klivija! Först och främst vill jag ha roligt tillsammans med min häst! Att fortsätta stärka banden oss emellan och hitta allsidig träning som vi båda gillar. För mig är detta grunden i att ha häst, att ha roligt och växa tillsammans. För att kunna göra det är planen att träna regelbundet för instruktör. Jag hoppas kunna rida dressyr för instruktör minst en gång i veckan. Målet är också att hoppa in Klivija i år och förhoppningsvis komma igång och träna hoppning någorlunda regelbundet om det bara går att få till tidsmässigt. Det här vill jag också göra igen: http://www.youtube.com/watch?v=P2PE-jOX5Jo Förutsatt att vi känner oss mogna för det så är mitt mål att starta LB dressyr i år. Förhoppningsvis kan vi också starta någon clearround hoppning. Jag ser verkligen fram emot 2011 tillsammans med Klivija! Jag älskar min häst!

1 kommentar:

  1. Ska bli spännande att följa er utveckling :-) Kram sis

    SvaraRadera