söndag 4 december 2011

Byte av transport

Har sålt min transport, med visst vemod får jag säga, har varit väldigt nöjd med den. Letar efter en något nyare men något mindre men med liknande kvalifikationer. Det vill säga boogie, bra väghållning, glasfiber, sadelkammare, öppningsbara fönster och sist men inte minst - ett "vettigt" pris. Har tittat lite på Böckman Comfort, någon som har erfarenhet av den? Även nyfiken på Thule men vet inte vilken modell som motsvarar detta, men är i alla fall inte intresserad av fronturlastning. Tar gärna emot tips på andra modeller oxå!

1 kommentar:

  1. Kul med ny transport! Kommer ihåg att det var en i mitt förrförra stall som köpte sig en Böckman och var sjukt nöjd :)
    Jag var jättenöjd med min Henra Amazone men den kanske är för stor?
    Innan vi köpte den kollade vi på en thule, typ denna:
    http://hastutrustning.hastnet.se/sok/annons.php?aid=362738

    Den är ju inte så stor men jag tror att dom har mkt utrustning å bra grejer.

    Kul att du bloggar lite mer igen :) det vill vi se mer av!

    SvaraRadera