torsdag 9 februari 2012

Skönt flyt!

Idag fick Klivija och jag sällskap av Malin som red Elize. Vi red först ut en liten sväng och sedan på banan. Underlaget är fortfarande helt okey och jag är oerhört tacksam för att det kom snö, tänk om det varit så här kallt och barmark - usch. Bortsett från ett litet race av båda hästarna när det åkte förbi en bil med något som fastnat under så att det lät konstigt så var Klivija mycket koncentrerad. Förvisso rider vi väldigt basic men vi samarbetar verkligen nu, hon är med mig och det är en härlig känsla. Jag blir verkligen glad över att rida min häst och är tacksam för varje stund med henne. Kanske blir det så att man uppskattar det på ett annat sätt efter en lång konvalecens? För mig är det dessutom en livslång dröm som gått i uppfyllelse när jag äntligen kunde skaffa en egen häst! Imorgon ska vi äntligen träna igen för Marianne. DET ser jag verkligen fram emot.

1 kommentar:

  1. Såå härligt för er att vara igång :-))) Kram sis

    SvaraRadera