onsdag 22 september 2010

Min ponny - en kändis!


Har ni sett vem som är på bild i senaste numret av Ridsport? Jajamen, Sörbys Boss minsann! Tidningen ägnar flera sidor åt höstens treårstester och kvalitetsbedömningar och rapporterar bland annat från Munkedals treårstest för ponny. Artikeln pryds med en läcker bild på Boss med bildtexten "Sörbys Boss fick 9-9 i hoppning, dagens högsta betyg". Gissa om matte är stolt?! Appropå treårstest förresten så har äntligen startlistorna inför lördagens riksfinal kommit. Boss har startnummer 17 i hoppklassen och beräknas starta runt 15-tiden. Bra tid tycker jag så vi slipper åka i ottan! Hoppdomare är Mikael Nolin, som för övrigt är ägare till den snygga hingsten Niveau 1136 (en tänkbar hingst till Klivija för övrigt). Det är totalt 23 ponnys som deltar i hoppklassen och det ska bli oerhört roligt att se hur Boss står sig i konkurrensen. Men framförallt ska vi åka dit och ha roligt! Rapportering kommer så klart!

7 kommentarer:

  1. Wow! Kul :-) Lite publicitet inför lördagen skadar kanske inte heller ;-) //Sis

    SvaraRadera
  2. wow, det missade ju jag. Jätteroligt och jag kan verkligen förstå att du är stolt. :-D

    SvaraRadera
  3. VAaaaaaaaaaa missade jag den snyggingen!
    Fy skäms på mig! Ser med spänd förväntan fram mot lördagen!
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  4. Lycka till på lördag!! Jag min tönt fegade ju ur rikskvaliten..... men men hoppas nu att Bossen visar sin bästa sida!!! JM

    SvaraRadera
  5. Va roligt att han e med i Ridsport!!!Måste m.a.o skynda mej att läsa den delen också då:)Lycka till i helgen!!!!!

    SvaraRadera