måndag 13 juni 2011

Omöjligt att kommentera....

Varför funkar det inte att kommentera. Har nu testat på http://magicmomentchessstrauss.blogspot.com/ och tror det verkar funka där men har testat på http://frassehubbevera.blogspot.com/ och där funkar det inte. Jag kan inte heller kommentera på din blogg Hanna, eller din Cissi, eller din Irene, eller din Emma eller din Emmelie osv osv osv.... Undra om det beror på webläsaren? Jag har IE 8. Laddade nyligen ner IE9 och då funkade det inte alls, jag kunde inte publicera några inlägg. Avinstallerade därför IE9 och har alltså IE8. Kan det ha med detta och göra eller är hos blogger problem ligger? Trist är det iaf! Emma och Emmelie, ni verkar kunna kommentera på min blogg, vad har ni för webläsare?

11 kommentarer:

  1. Jag kan kommentera på alla bloggar, jag har google chrome som webläsare.

    SvaraRadera
  2. hej hej jag har mozilla firefox och den funkar finfint :D

    SvaraRadera
  3. Jag har Firefox o det funkar efter det att jag bytte lösenord.

    SvaraRadera
  4. Har du testat att kommentera som Anonym?

    SvaraRadera
  5. tack för svar! hm, firefox eller crome alltså... är det just IE som strular tro? är det ngn som även har IE som kan testa? Irene: ja som anonym funkar det, testade nu på din blogg :-) Men det är förstås inte lika roligt som att kommentera med namn // anna som kommenterar anonymt på sin egna blogg :-(

    SvaraRadera
  6. störigt, det är samma här, och har även vart med om att "anonym" inte ens fanns att välja...så då gick det inte öht /c

    SvaraRadera
  7. jaha, nu verkar det funka m Google chrome ist :)

    SvaraRadera
  8. jag har IE men var tvungen att använda anonym / Isa

    SvaraRadera
  9. Har du provat att kommentera på min blogg jag finns på Magic moments bloggföljare Isa

    SvaraRadera
  10. Verkar vara allmänt strul med kommentarerna både här och där för en och annan. ? Jag använder själv Firefox och det funkar bra.

    SvaraRadera
  11. Verkar uppenbarligen vara IE som är felet. Men det konstiga är att jag kunnat kommentera med den webläsaren förut. Hm, får väl även jag ladda ner ngn annan. Har haft både MF och GG förut men gillar ingen.... vanemänniska - jag?

    SvaraRadera