måndag 5 juli 2010

Kvällsbesök i beteshagen

Åkte och tittade till pållisar sent igår kväll. Skulle bara åka en jättekortis men som vanligt när jag kommer dit kan jag inte låta bli att mysa med dem en lång stund. Klivija kom med raska steg när hon såg mig. Tror i och för sig hon var mest intresserad av att undersöka ifall jag hade något godis. Men tycker nog i alla fall att second best är att bli visiterad eftersom det innebär att bli kliad och gosad med. Hon står blickstill så jag får greja. Gick sedan till Boss som kom i full galopp, sötis. Han var oxå intresserad av ifall det fanns godis men uppskattade visitering och kli lika mycket som Klivija. Boss älskar att bli kliad på insidan bakbenen på den tunna huden där han inte kommer åt själv. Han hjälper duktigt till genom att lyfta upp och ut ett bakben så att jag kommer åt samtidigt som han frenetiskt kliar mig på ryggen, något hårdhänt....

1 kommentar:

  1. Tror nog att dom uppskattar att du kommer även om du inte har godis=))

    SvaraRadera