tisdag 27 juli 2010

Träning inför treårstest! *FILM*

Igår åkte vi iväg med Clara och Boss till ett ridhus för att med hjälp av Anki träna löshoppning, att springa och att ställa upp. Ponnysarna var i vanlig ordning superduktiga på att åka och komma till nytt ställe. Löshoppningen gick fin fint och det är skönt med Ankis hjälp som enkelt reglerar hindren till rätt avstånd. Boss tyckte det var suveränt att komma in i ridhuset - en sån stor box att få rulla sig i! Vi behöver träna mer på att springa och att ställa upp, men förhoppningsvis ska Anki hjälp mig med det. Kanske blir det helt enkelt ett litet träningsläger för Boss om allt går vägen. Det är i alla fall Anki som ska visa honom på treårstestet. Själv är jag nog för tjock vid det laget :-). Ett foto på Boss - eller Bosse som min sambo kallar honom :-O får pryda bloggen idag.
Uppdaterar med liten filmsnutt - tack Johanna!

6 kommentarer:

  1. Han är söt som socker oavsett om han är ny-rullad eller har "bamba-tant-mössa" på sig ;-)
    Kram sis

    SvaraRadera
  2. Vad behändigt det vore med en ponny...

    SvaraRadera
  3. Jag har ju lite film om du vill ha :)) // JM

    SvaraRadera
  4. Sis - ja visst är han en riktig sötis!! Ska bli väldigt roligt att få honom visad *partisk*
    Johanna - tack GÄRNA! jag skickar dig ett meddelande via FB!

    SvaraRadera
  5. Partisk - nä det kan jag väl aldrig tro - bara dagens sanning ;-) /Sis

    SvaraRadera
  6. :) Har ser jättefin ut. Lycka till på testet!

    SvaraRadera