måndag 30 augusti 2010

Presentation av Sun Roy - Boss pappa!

Låt mig presentera Bossens pappa, den godkända hingsten Sun Roy RNF 159 (Jolly Roger RNF 109 - Maranon RNF 40). Sun Roy har egna tävlingsmeriter från fälttävlan, banhoppning och dressyr. Sun Roy ägs och tävlas av duktiga Lovisa Olén som bland annat fick mycket fina resultat i SM i Dressyr i år. Här är några foton på det snygga ekipaget som jag bara måste få visa upp:
Foto: Hanna Mattsson. Från SM 2010. http://www.newforest.g.se/dressyr-sm2010.asp

6 kommentarer:

  1. Ja han har ju att brås på :-) den gode Boss
    <3 /Sis

    SvaraRadera
  2. usch den översta bilden ser ju för hemsk ut! kan du inte byta till en annan ? :)
    Lovisa

    SvaraRadera
  3. Ååå jag som tycker ni är så snygga tillsammans. Ska se om jag har en annan bild jag kan byta ut med då! :-)

    SvaraRadera
  4. nämen gud vad kul för det är nämligen min ponnys pappa också :D, följa varann via bloglovin ? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Emma, jag äger inte längre Boss, men du kan följa honom här: http://linajansson.blogg.se/

      Radera