onsdag 7 april 2010

Sadelpremiär!

Idag har Boss varit ute och promenerat med sadel för första gången. Se vilken stilig kille! Han var, som alltid, supercool. När han får något nytt presenterat för sig får han alltid en speciell min, blandad förvåning och nyfikenhet, som att "va ska jag ha på mig den där, ok då det går väl bra, det verkar rätt cool faktiskt". Idag har jag även shoppat, Boss fick en pyamas i blå fleece som han blev supersnygg i. Nu är det väl knappast så ofta han behöver täcke eftersom han har päls så det räcker, men en fleece och ett regntäcke bör han ha utifall att. Köpte även ett rosa (!) regntäcke till Klivija med cirklar på. Ska se om jag kan fota henne någon dag. Ni vet, allt klär en skönhet! Klivija har för övrigt vila några dagar nu. Hon hade lite träningsverk i bakkärran så jag har linementat och masserat till damens stooooora förtjusning. Här är fotot på Boss, tack Tuva för hjälpen med fotograferingen!

1 kommentar:

  1. Haha, ja Klivija fick ju kämpa lite på ridturen i måndags, men hon va ju inte den enda som fick träningsvärk ;-)
    Åh, så söt han är! //Sis

    SvaraRadera