onsdag 22 december 2010

Trav på Boss!

Red Boss igår igen, longerade först. Ridpasset inleddes med att skritta på volten på lång lina och gick därefter vidare med att trava för första gången. Det gick hur bra som helst! Därefter gick vi vidare till favoritleken "Följa John" eller snarare "Följa Anki"¨. Leken går ut på att Anki går eller springer på banan och jag rider efter. Igår provade vi både i skritt och trav. Passet avslutades med att jag skrittade och travade själv längs fyrkanten, Boss var så duktig!

5 kommentarer:

  1. Har alltid tyckt om att rida in unghästar för dom är vill verkligen göra allt rätt och man ser framstegen dom gör varje gång man sitter på dom:)Han verkar väldigt duktig och hoppas du hittar ngn ponnyryttare som kan visa fram honom!

    SvaraRadera
  2. Ååå, det här vill jag se "IRL" Kram sis

    SvaraRadera
  3. Kul! Är det meningen att du ska utbilda honom och sälja sen eller ska du ha kvar honom? :) kram

    SvaraRadera
  4. Så roligt! jag längtar tills min ponny är 3 år så jag kan rida in henne med :)Så otroligt söt lilla bebis var, Kul att se honom. Kram Hanna

    SvaraRadera
  5. MMCS: Ja det är verkligen härligt!
    Sis: Du vet var vi bor ;-)
    Emma: Tyvärr kommer jag nog behöva sälja honom för att hinna med allt. Men det bär mig emot, han är så urmysig så jag vill egentligen inte.
    Hanna: Ja det är verkligen roligt! Åh, tack! Visst är våran bebis söt - sötast så klart *stolt* :-)!

    SvaraRadera