onsdag 1 december 2010

Upp i sadeln!

Ja igår hände det! Jag var upp i sadeln igen. Fick låna Cissis Ikaroz (tack C!) och red cirka tio minuter i paddocken. Kändes fantastiskt att rida igen efter att hållt upp sedan juli. Det är cirka två månader sedan jag fick barn så jag var väldigt försiktig när jag red, mest skritt och lite trav. Ikaroz är verkligen härlig och rida så för den sakens skull hade jag kunnat fortsätta lääääänge. Den rackarn gjorde ett litet rätt-upp-i-luften-skutt, han som typ aldrig gör något. Som tur var följdes inte skuttet av något mer och var av det mer balanserade slaget så jag klarade sitta kvar :-). Hade ju varit snyggt att ramla av på premiären.... Känns hur som helst bra i kroppen idag så jag är nog redo att sätta igång så smått. Härligt!
Bilden är från i mars förresten. Boss har precis kommit hem och träffar Ikaroz för första gången.

5 kommentarer:

  1. Förstår att det var härligt att sitta upp igen!

    SvaraRadera
  2. kul :D hoppas man får se bebisen någon dag om du är ute och går med barnvagnen i högås :D

    SvaraRadera
  3. Va härligt att du börjar komma igång så smått igen!!

    SvaraRadera
  4. Om det ändå vore mars igen.. =) Härligt att hoppa upp i sadeln igen.

    SvaraRadera