måndag 8 mars 2010

Boss njuter av tillvaron!

Igår var det underbart väder. Solen värmde verkligen så alla hästarna fick gå nakna. De slutade till och med och äta och bara stod och solade sig. Klivijas mörka hårrem blev varm så det ångade i pälsen! Jag passade på att bekanta mig lite med Boss i hagen, tog med mig en borste ut och grejade med honom där. Han riktigt njöt av att bli borstad. Boss är väldigt social och nyfiken! Inte helt lätt att försöka fotografera när han följer efter, det blir mest närbilder. Men så lyckades jag fånga den här härliga sekvensen när han länge och väl rullar sig och riktigt gottar sig i snön. Visst är det underbart? Kompisen Clara var givetvis tvungna att göra likadant efteråt. Boss har charmat henne totalt, hon är kär precis som hennes matte förutspådde.... Å inte undra på, han är en riktig sötis och ett charmtroll den där Boss!

4 kommentarer:

  1. Inte bara Clara är kär, även Claras matte :-))
    Han är så mysig i sättet, väldigt positiv inställning.

    SvaraRadera
  2. Ja, jag håller med! Jag är oxå kär! Det är omöjligt att låta bli att charmas av honom faktiskt! Nyfiken, försiktig, cool, kontaktsökande, positiv och glimten i ögat. Jag ser verkligen fram emot att börja jobba med honom! *love love love*.

    SvaraRadera
  3. Är väldigt partisk när det kommer till fuxar med breda bläsar och kan bara hålla med er trots att jag inte har träffat honom ;-)

    SvaraRadera